onsdag 6. juni 2012

Vinn denne !!








Da var det tid for ny wallsticker konkurranse her hos meg :) !!

 Regler som før, dere vinner denne wallstickersen mot at dere sender meg bilder,
 som jeg kan bruke i reklame når dere har fått den på plass !

 *
  Jeg trekker ut fler vinnere på denne wallstickersen som er 7x59,5cm cm

 Så hiv dere med og legg igjen en kommentar om
 at dere vil sende bilder på denne så er dere med i trekningen :)!!

 Bildene må sendes til meg på mail innen EN uke etter dere har mottatt den. 

 Trekningen blir:

   ca 17 Juni !!

 *
 Setter også veldig pris på dere som deler linker på facebook gruppa mi HER 
 og som reklamerer på andre måter. :)))

22 kommentarer:

Jatte sa...

Juhu, denne hadde mannen i huset likt! Jeg er meeeed :D

Victoria sa...

Jeg er med og skal sende bilder om jeg vinner! :D

lazahhh@gmail.com

madebyjulia sa...

Den var kjempefin. Vil gjerne være med i trekningen:)

cissemosse sa...

Jeg er med og sender selvfølgelig bilder!! Tror en av jentene mine skulle fått denne! Mamma passer alltid på, vet du!

Charlotte sa...

Ja denne vil jeg ha i gangen;) og selvfølgelig skal jeg ta bilder;)

Klem charlotte

Sylva Aylèn Trøan sa...

Hadde passet perfekt på rommet til søsteren! Lett med på å sende inn bilder:)

Therese sa...

Jeg vil gjerne delta på denne konkurransen.
denne har jeg allerede plassert i interiøret...
:) Bilde sendes hvis jeg er så heldig å vinne! :)

Klem

ajcmamma sa...

Blir gjerne med :)
Sender også gjerne bilde etter jeg har fått den på plass om jeg skulle vinne :) <3

charlotte_kolnes@hotmail.com

Lill sa...

Så kul..jeg er med

klem

Nennes sa...

Er med :)
Carpe diem!

Solklem

Anonym sa...

Kjempe fin :)
Sender bilde på den så klart :)

mammalykken sa...

Ja! Såklart jeg sender bilder!

Stinetonder@hotmail.com

Mailen sa...

yay...dette har mannen likt <3

Beathesbokhylle sa...

Denne var stilig,denne hadde guttene mine likt. Deler på facen så klart

Elin sa...

Så klart jeg vil være med:)
Sender deg gjerne bilde om jeg vinner:)

Klemmer Ea

Anonym sa...

Denne hade vært fin i baren:) Sender bilder når den er på veggen ;)

Mvh frk.johnsen@gmail.com

Frøken Loppe sa...

Hei!
Artig tekst :o)
Veit akkurat kor eg skulle hatt den...
Er gjerne med i konkurransen!
ps. fin blogg du har, første gang eg er innom :o)

ib

Anonym sa...

Kan prøve å vinne den jeg også
Elin

Monica sa...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
Om jeg er heldig her så vet jeg
( \_/ )nøyaktig hvor jeg skal ha
(=’.'=)den. Å selvfølgelig vil jeg
(«)_(«) sende inn ett bilde av,hvor den har fått plass.. Så jeg krysser fingrene og kanskje jeg har vinner lykke... Ønsker deg en kjempe fin og rolig søndags kveld. i morgen er det ny uke,med mange nye muligheter.. Stor varm hilsen fra Monica Karin
canim_monica@hotmail.com

Fru Glitters Hus sa...

Ååå denne var rå kul Hilde. Hadde vært noe for guttaqne i huset her som er ihugga Liverpool fan. Hiver meg på jeg vist det ikke er for sent.
Klemmer fra ine

Tom Kenneth Green sa...

Jeg er med på denne :D har et søskenbarn som er liverpool frelst :D
sender lett bilder.

tomkgreen@hotmail.com

karina sa...

denne hadde passa perfekt som dekor kal bli bord på kabel trommelen som skal bli bord :-) mee loike