onsdag 29. august 2012

Liten makeover i gangen !




Jeg var sååå lei av denne mørke kommoden som jeg har arva etter mamma !! 
Hun arvet den etter sin mor eller bestemor, og brukte laaang tid på å lute den, men jeg ville ha den hvit hehe som alt anna :)



Jeg sveiva over den i full fart, fant noen ting jeg hadde rundt i huset
og vips så ble det LITT forandring i hvert fall :)


Syns det ble mye lysere og finere, jeg liker nok best lyst og komemr vel alltid til å gjøre det :P


Jeg kan ikek pynte på kommode, så bare heiv på noen ting :P




En gammel krakk syns jeg pynter opp, elsker gamle ting :)



Satte på en wallsticker på døra, syns det pynta opp litt :)

Selv om jeg både lager stickersene og selger de i nettbutikken så har jeg ikke så mange hjemme selv, men du å det pynter opp og hvor lett det egentlig er å sette på :)))))

Ja når man førstenes får kommet igang :P


Så det her var litt fra hjemmet vårt, ikke helt den store 
interiør designeren,
men forandring fryder uansett :)))

9 kommentarer:

Huldra sa...

Visste vel den kom til å bli hvit. ;P
Lekkert ble det. Deilig og rent med hvitt som grunnbase. Du har en varm og romantisk stil. Me like :)

mirjamsdrøm sa...

For et flott resultat :)
Enig med deg at hvitt er herlig lyst og lekkert!
Synes pyntingen var fin også jeg ;)
Fin kveld til deg!
Klem

Martilie sa...

Lekkert lekkert!

Utrolig hva maling gjør :)

Ha en skjønn morgendag!

Klem fra Tove

salige lavendel sa...

Jeg synes du er en flink interiørdesigner jeg HIlde, det ble så fint! Er så skjønn den gamle turkise krakken din.

Lena Celine sa...

Det ble kjempe flott!!!!

Mange klemmer fra Lena

am design sa...

Hei vennen!
så fin kommoden ble! Jeg er også veldig glad i det hvite! Og har malt alle Bombay møblene her hvite. Og det ble så lyst og fint!
Ha en god natt. Klem fra Anne-Marit :)

Eli's lille rede sa...

Jeg er helt enig med deg! Kommoden ble mye finere i hvitt, synes jeg. Jeg kan godt ha litt mer rustikt i pynt og stæsj, men møblene må være hvite! Mange fine detaljer hos deg. Ordentlig koselig:)) Ha en fin-fin dag!

Klem fra Eli:)

hobbyvimsa sa...

Hei høpp Hilde!!

Ble en fin forandring:)
Elsker kommoden:)

Nyt dagen!

Klem Linda:)

Ann-Jorun sa...

Det ble veldig fint. Lekkert når det er malt i lyse farger.
Klem fra Ann-Jorun, Fiksemalla